heikkihilvo

Vaihtoehtoina seksi tai polttaminen

Missä on se satu prinsessa Ruususesta ja uljaasta prinssistä, joka raivaa tiensä piikkiruusujen läpi suutelemaan nukkuvan prinsessan hereille? Haluan sen äkkiä takaisin. Uutiset naisten kohtelusta ovat liian korneja, kuvottavia, häpeäksi ihmiskunnalle.

Aamun Hesarin: "...aviomies valeli vaimonsa bensalla ja aikoi sytyttää hänet palamaan, koska hän kieltaytyi seksistä." Vedä käteen, jätkä, jos et voi hillitä itseäsi, mutta jätä vaimosi eloon!

Samassa jutussa sanotaan, että eräässä maassa ainakin 1000 naista surmataan joka vuosi, koska sukulaiset eivät hyväksy heidän liittooaan. Sehän tekee 10 000 naista 10 vuodessa: siis yhden pikkukaupungin verran suomalaisittain. 

Entä muut kunniamurhat, hapon heitot kasvoille, naiskauppa, orjuus, kotiväkivalta, tyttöjen silpominen. En ollenkaan ymmärrä, miten mies pystyy edes makaamaan silvotun naisen kanssa. Mitä järkeä, mitä hyötyä, mitä iloa! 

Ja miten on mahdollista, että vasta nyt jaettiin "Matematiikan Nobel" naiselle. Ensi kertaa ihmiskunnan historiassa. V.2014. Eihän naiset ole miehiä tyhmempiä.

Eräässä maassa muuan ministeri varoittaa naisia nauramasta julkisesti. Hei, tämä ei ole vitsi.

Oishan näitä esimerkkejä muitakin, oikeastaan liian kanssa. Ne on tiedossamme. Uutinen onkin sen, että näin on ollut ennenkin ja näin näyttää jatkuvan edelleen. Kukaan kun ei voi muka mitään.

Kenellä olisi niin paljon munaa, että saisi naisen arvon palautumaan alkuperäiseen kunniaansa!

Pappina tietty palaan luomiskertomukseen: Eeva luotiin Adamille sopivaksi avuksi. Ei siis orjaksi, ei jalkavaimoksi, ei seksiobjektiksi, ei alistettavaksi, vaan rinnalle, koska miehen ei ollut hyvä olla yksin. Ja vaikka et pätkääkään uskoisi luomiskertomukseen, niin jotain tolkkua tuossa kertomuksessa on.

Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Tämä upea ajatus löytyy muuten Raamatusta. Rakkaus voi olla palavaa, mutta vaimoaan se ei polta tulella.

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

1Suosittele

Yksi käyttäjä suosittelee tätä kirjoitusta. - Näytä suosittelija

NäytäPiilota kommentit (32 kommenttia)

Janne Hilden

Raamatun käsitys naisesta, tasa-arvosta.

1. Kor. 14:34-35 "Olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua,
vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan
omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa."
1. Tim. 2:11-12 "Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo
opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa."
3. Moos. 12:2-5 "Puhu israelilaisille ja sano: Kun vaimo tulee hedelmälliseksi ja synnyttää poikalapsen,
olkoon hän saastainen seitsemän päivää; yhtä monta päivää kuin hänen kuukautisensa kestävät, hän olkoon
saastainen. (4) Mutta vaimo pysyköön kotona kolmekymmentä kolme päivää puhdistavan verenvuotonsa
aikana; älköön hän koskeko mihinkään, mikä on pyhää, älköönkä tulko pyhäkköön, ennenkuin hänen
puhdistuspäivänsä ovat kuluneet umpeen. (5) Mutta jos hän synnyttää tyttölapsen, olkoon hän saastainen
kaksi viikkoa, samoinkuin kuukautisissaan, ja pysyköön kotona kuusikymmentä kuusi päivää puhdistavan
verenvuotonsa aikana."
5. Moos. 22:5 "Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä
jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi."
1. Kor. 11:7-10 "Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on
miehen kunnia. Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä; eikä miestä luotu vaimoa varten,
vaan vaimo miestä varten. Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien
tähden."
Efes. 5:22-24 "Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle; sillä mies on vaimon pää ..
Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset."
3. Moos. 15:19-30 "Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän
kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti. (22) Ja
jokainen, joka koskee istuimeen, mihin hyvänsä, jolla hän on istunut, pesköön vaatteensa ja peseytyköön
vedessä ja olkoon saastainen iltaan asti. (23) Ja jos joku koskee esineeseen, joka on hänen vuoteellaan tai
istuimella, jolla hän on istunut, olkoon saastainen iltaan asti. (29) Ja kahdeksantena päivänä hän ottakoon
kaksi metsäkyyhkystä tai kaksi kyyhkysenpoikaa ja tuokoon ne papille, ilmestysmajan ovelle. (30) Ja pappi
uhratkoon toisen syntiuhriksi ja toisen polttouhriksi. Näin pappi toimittakoon Herran edessä hänelle
sovituksen hänen saastaisesta vuodostaan."
Kol. 3:18 "Vaimot, olkaa miehillenne alamaiset, niinkuin sopii Herrassa."
1. Moos. 3:16 "Ja naiselle hän (Jumala) sanoi: Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää
synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva.

Käyttäjän heikkihilvo kuva
Heikki Hilvo

Taisit unohtaa tärkeän kohdan: mies rakastakoon vaimoaan!

Janne Hilden

Juu, se on tärkein.
Ilman alistamista, kuten raamattu neuvoo.

pekka numminen

Raamatun käsitys, eli kaikkien raamatun Jeesusta edeltäneiden ja Jeesusta seuranneiden ihmisten horinat yhteensä, ovat eri asia kuin mikä on Jeesuksen = Kristukseen uskovien ja HÄNEN oppiaan seuraavien käsitys.

Monet viittauksistasi on ajalta kauan ennen Jeesusta, eli kyseessä on juutalaisten tavat, tarinat ja juutalaisten laki.

Vaikka kristinusko on (eräänlainen) jatkumo juutalaisuudesta, niin välttäisin kuitenkin liikaa vetämättä yhtäläisyysmerkkejä ja keskittyisin siihen MITÄ JEESUS ON SANONUT.

Toisaalta välttäisin myös n*ssimatta pilkkuja siitä mitä Jeesuksen opetuslapset, naapurit, hyvän päivän tutu, kaimat... ovat sanoneet ja keskittyisin siihen MITÄ JEESUS SANOI.

Vaikka Jeesuksen edeltäjät olisivat olleet nääääääin viisaita ja tietäneet näääääin paljon ja vaikka Jeesuksen opetuslapset olisivat kuika sitä ja tätä ja Jeesus olisi heille antanut vastuun ja tehtävän tehdä sitä ja tätä, niin he ovat PELKKIÄ IHMISIÄ.

Siis Mooses = VT = juutalaisuutta, Mooses nimisen ihmisen tulkintaa.
Korkea veisu = VT = juutalaisuutta, Salomon nimisen ihmisen tulkintaa.
Tim. = Paavalin kirje Timotiukselle = Paavali nimisen ihmisen tulkintaa.
Efes. = Paavalin tulkintaa.
Kol. = lisää Paavalin tulkintoja

Et tainnut linkittään yhtäkään kommenttia mitä kirstittyjen Jeesus on uuden testamentin mukaan sanonut.

Kristinusko lähti luisumaan puhtaasta opista heti kun Paavali otti ohjat.

Kommenttisi on juuri sitä mitä uudessa testamentissa fariseukset (juutalaisen lain oppineet) Jeesukselta kyselivät:

Mooses sanoi näin ja näin ja käsiki sitä ja tätä, siis eikö tämä ja tämä pitäisi tappaa, kivittää, hirttää, nuijia...?

Jeesus rajoitti kristinuskon henkilökohtaiselle tasolle. Toisia pitää auttaa, väärintekijöitä pitää ymmärtää, älkää tuomitko muita, toisia ei saa kiusata/kiduttaa, pitäisi rakastaa lähimmäisiä kuin itseä...

Silti vieläkin eri nimiset fariseukset ehdottelevat edelleen, eikö kuitenkin vähän piestäisi ja hakattaisi kun kerran Mooses sanoi?

Martti Laines

Kovin epätasa-arvoista vihapuhetta bloggaajalta:

yli 80% väkivallan uhreista Suomessa on miehiä. Kun ottaa huomioon miesten rooliodotuksesta johtuvan korkeamman ilmoituskynnyksen, todellinen luku on vielä suurempi.

Myös konflikteissa miehiä kuolee eniten:
http://mikkokangasoja.puheenvuoro.uusisuomi.fi/173...

Käyttäjän heikkihilvo kuva
Heikki Hilvo

Nyt en ymmärrä, jos puolustan naisia, niin se koetaan vihapuheeksi

Käyttäjän AriSivula kuva
Ari Sivula

Ehkä se johtuu siitä että viittaat kirjoituksellasi halventavasti muslimeihin, ikään kuin kaikki islamin
uskoiset olisivat pahoja.
Tasa-arvon puolustaminen jää taustalle.

Hannu Töyri Vastaus kommenttiin #6

Ei kukaan ole väittänyt mitään tuollaista, että kaikki muslimit olisivat pahoja. Tuo on tahallista väärin ymmärtämistä sekä se on valehtelua. Annat ymmärtää, että Heikki Hilvo olisi sitä mieltä, että kaiki muslimit ovat pahoja. Ei Heikki Hilvo sanonut, että kaiki muslimit ovat pahoja, mutta sen minkä hän sanoi on totta. Häpeä!

Käyttäjän heikkihilvo kuva
Heikki Hilvo Vastaus kommenttiin #7
Käyttäjän heikkihilvo kuva
Heikki Hilvo Vastaus kommenttiin #6

Blogissani ole sanaakaan islamista. Hesarin juttu viittaa Intiaan, jos haluat tietää. Naisten silpomista tapahtuu myös kristittyjen parissa. Perheväkivaltaa Suomessa.

pekka numminen Vastaus kommenttiin #9

Meinasin myös kommentoida Ari Suvilalle että Heikki Hilvon blokkauksen 1000 naista vuodessa liittyy Intiaan...

Toisaalta ihan hyvä arvaus/oletus Ari Suvilalta (että kyseessä olisi ollut islamilainen maa), kertoo hänenkin käsityksestään islamilaisista maista.

Päivi Åhlgren

Totta ihmeessä kuolee miehiä enemmän konflikteissa koska miehet ovat "taistelijoina" tai muuten vain uhka joista "valloittajat" haluavat eroon mutta miten se liittyy tähän mitä Heikki kirjoitti?
Konflikteissa naiset useimmiten raiskataan ja tapetaan tai otetaan seksiorjiksi kuten nyt on käynyt Irakissa, Syyriassa ja Nigeriassa...

Martti Laines

Muutaman naisen raiskaus tai orjuus on mitätön menetys sen rinnalla, että valtaosa kuolee ja invalidisoituu miehistä. Tuskin se p!!!un koskemattomuus on ihmiselämää tärkeämpi.

Koska kuitenkin loppupeleissä Päivi ja bloggaaja varmaankin kannattavat utilitaristista etiikkaa ja tasa-arvoa on eri kaksoisstandardia olla huolissaan naisten kurjuudesta, kun valtaosa kärsijöistä kuitenkin on miehiä.

Jäänkin kiinnostuneena odottamaan bloggaajan kirjoitusmerkintää kokonaisuudessaan merkittävämmästä ongelmasta, eli miesten huonosta asemasta maailman myrskyissä.

Päivi Åhlgren Vastaus kommenttiin #28

Martti,
koska aihe on sinulle erityisen tärkeä, niin sinun täytyy kirjoittaa siitä ja koska itse olet perehtynyt siihen.

Käyttäjän MikkoAhola kuva
Mikko Ahola

Kaikki miehet ovat näiden yksilöiden tekoihin syyllisiä. Kaikkia miehiä saa syyttää näistä teoista. Ei saa yleistää yhtä rikosta tiettyä uskontoa edustavien miesten taipumukseksi, se olisi vihapuhetta, mutta saa yleistää kaikkia miehiä koskevaksi.

Kaikki miehet ovat syyllisiä. Ja koska itse, Heikki, olet mies, niin myös sinä olet syyllinen näihin naisiin kohdistuviin kauhistuttaviin tekoihin.

Miten olet ajatellut rangaista itseäsi siitä, mitä sinä ja muut miehet tekevät naisten vahingoksi? Miten aiot hyvittää teot naisille muuten, kuin toisia miehiä syyttelemällä?

Käyttäjän heikkihilvo kuva
Heikki Hilvo

Aika jännää, että tämä koetaan yleistämiseksi. Ikävä kyllä miehet ovat usein, mutta ei aina, syyllisiä. Taustalla voi olla äitejä, anoppeja, suku jne.

Käyttäjän TomiSolakivi kuva
Tomi Solakivi

Niin, nämä koetaan yleistämiseksi siitä syystä, että keskustelua naisiin kohdistuvan väkivallan osalta on käyty hyvin voimakkaasti yleistäen. Esimerkkinä vaikka Sofi Oksasen ulostulot, tai palstan vasemmistoliittolaiset lahjat Suomen tasa-arvokeskustelulle.

Keskiverto mies ei hakkaa, silvo tai sytytä vaimoaan palamaan. Siksi nämä "miesten naisiin kohdistama väkivalta" -tyyppiset yleistävät jutut alkavat ottaa pannuun.

Puhumattakaan siitä että nämä jutut, myös Heikki Hilvon juttu, ylläpitävät sitä uhripääomaa, jonka perusteella täysin asiaankuulumattomissa tilanteissakin (esimerkiksi huoltajuuskiistat) väkivallaton perusmies nuijitaan näiden yleistysten perusteella.

Käyttäjän heikkihilvo kuva
Heikki Hilvo

Ymmärrän, Tomi, mutta blogissa yleensä korostuu jokin asia ja silloin ei tule mieleen kirjoittaa, että tämä ei koske kaikkia. Jätin mm maat mainitsematta, ettei ko maita aleta tuomita sen mukaan, mitä yksilöt tekevät. Mutta yhdenkin naisen polttaminen on liikaa. Toivottavasti näet juttuni pääpointin.

Käyttäjän TomiSolakivi kuva
Tomi Solakivi

Mielestäni tässä tapauksessa maiden mainitsematta jättäminen johti juuri siihen, että teksti tuntui yleistämiseltä.

Tekstissä käsitellyt asiat kun eivät onneksi juurikaan kuulu suomalaiseen todellisuuteen.

Päivi Åhlgren

Huoh! Sorry Heikki. Olen kanssasi samaa mieltä kauheita asioita tapahtuu. Ymmärrän että et voi listata kaikkia kauheuksia mitä maailmassa tapahtuu tähän koska palstatila ei riittäisi ja on mahdotonta miellyttää kaikkia...Ymmärrän että luit Hesaria ja spontaanisti reagoit siellä olevaan kirjotukseen. Mahtavaa!
En ole katkera vaikka et ottanut esiin kaikkea ikävää mitä minulle tai jollekin muulle on tapahtunut, et voi edes tietää sitä...Hienoa että asioihin jaksetaan vielä reagoida koska maailma on täynnä kaikkea hulluutta joka vaatisi muutakin kuin Uuteen Suomeen kirjoittamista, mutta sekin on mahtava alku...
Jokainen voi kirjoittaa omista tärkeäksi pitämistään asioista ilman että tarvitsee lytätä muita. Uusi trendisana näyttää olevan "vihapuhe"...
Tsemppiä Heikki

Käyttäjän arnold kuva
Antti Arola

Oletko tullut ajatelleeksi, että sadun uljas prinssi itse asiassa syyllistyy tiedottomassa tilassa olevan naisen seksuaaliseen hyväksikäyttöön?

Ruut Saarijärvi

Miesten kärkäs kannanotto Heikin blogikirjoitukseen kertoo ainakin siitä, ettei ole tietoa, kuinka alistetussa ja halveksitussa asemassa naiset tässä maailmassa kaiken kaikkiaan elävät. Suomessa meillä ei onneksi ole sama tilanne kuin monissa muissa maissa, mutta niinkuin Heikki sanoi, yksikin väkivaltateko on liikaa. En kyllä aivan ymmärrä, miksi miehet nousevat niin kärkkäästi arvostelemaan tekstiä, joka nostaa esiin oleellisen ongelman tässä maailmassa. Miksi tarvitsee nousta puolustuskanta, aivan niinkuin itse olisi syyllinen? Heikki ei yleistänyt millään tavalla, että kaikki miehet olisivat samanlaisia. Mun mielestä miehet voisivat nousta samaan linjaan ja olemaan yhteisessä rintamassa, ettei naisia voi kohdella huonosti. Ihan pikkujuttu tähän lopuksi.. Miestä ei voi nainen raiskata, mutta naisia raiskataan järkyttävät määrät ympäri maailmaa..

Käyttäjän TomiSolakivi kuva
Tomi Solakivi

Niin, tuskinpa tiedon puutteesta on kysymys. Siitä esimerkkinä vaikkapa blogistin mainitsema juttu Suomen suurimmassa sanomalehdessä, tai aiheesta tänään YLE:llä esitettävä dokumentti.

Ihan oma kysymyksensä on vielä sekin, miten olemassaolevaa tietoa pitäisi käsitellä. Huomaat sen esimerkiksi blogistin valinnasta jättää maat mainitsematta, rasistiksi leimautumisen pelossa.

Jotenkin tuntuu hiukan hassulta, että pitäisi teeskennellä, ettei naisten kohtelu olisi vahvasti kulttuurisidonnaista, vaan sen sijaan pitäisi ryhtyä johonkin yhteiseen rintamaan. Ei ole olemassa yhteistä rintamaa, niin kauan kuin tietyissä osissa maailmaa kulttuuri ja säännöt ovat ihan toiset. Kollektiivista syyllisyyttäkö pitäisi tuntea, jos samanlaisilla killuttimilla varustetut jossain päin maailmaa käyttäytyvät kuin eläimet?

Touko Hakala

On se hyvä, että otat Heikki kantaa asiaan, mikä on syöpä ihmisen ruumiissa, mielessä ja sielussa. Ihmisyyden, inhimillisyyden ja toisen ihmisen kunnioittamisen rajat ovat hämärtyneet. Käytämme toisiamme hyväksi omien himojen, mutta myös oman minuuden sokeuden ja ihmisarvon kadottamisen, tähden. Eihän se, joka tekee toiselle pahaa, ole tasapainossa itsensä kanssa. "Mitä tahdot että sinulle tehdään, tee se hänelle."

Touko Hakala

Kyllä maailmassamme olisi parempi elää, jos kunnioittaisimme toisiamme naisina ja miehinä. Yhteiselon heikkous johtuu siitä, että emme arvosta sitä kauneutta, herkkyyttä, aitoutta, koskemattomuutta, mikä ihmiseen on painettu. "Kätteni hipiään olen sinut piirtänyt..." Ja ihminen himokkailla käsillään raapii sitä vereslihalle.

Hannu Töyri

Terrori iskujen uhreina kuolee vuosittaian yli 20 000 ihmistä ja ne ovat melkein kaikki ellei aivan kaikki islamistien tekemiä. Sitten tulee lisäksi muun väkivallan uhrit, esim Pakistanissa kuolee yli tyhat naista vuosittain pelkästään siihen, että kaadetaan happoa päälle ja usein juuri naamalle. Islam tappaa oman sairaan ideologiansa vuoksi.

Käyttäjän TerttuRaja-aho kuva
Terttu Raja-aho

Kiitos, Heikki. Olet aivan oikeassa. Käsittämätöntä, ettei näin raakaa pahuutta vastaan saisi taistella vaikka ihan uskontoja ja nimiä mainiten. Paha haluaa aina piiloutua. Naiset ovat fyysisesti haikompia ja siksi saavat kärsiä syyttöminä mitä hirvittävimpiä asioita. Päivänselvä totuus on myös se, että islamilaisissa maissa naisella ei ole mitään ihmisarvoa. Silpominen, lapsivaimot, hakkaaminen, johon Koraani suorastaan kehottaa. Avatkaa, hyvät ihmiset silmänne.

Martti Laines

Terttu, olisi mielenkiintoista lukea miten jokainen mieaväkivallan uhrina on "syyllinen kärsimään hirvittäviä asioita". Miksi se on mielestäsi ansaittua pelkästään sukupuolen perusteella?

Koska tasa-arvo, en näe mitään syytä, miksi naisten pitäisi saada jotain erityiskohtelua maailman myrskyissä.

Käyttäjän luukanvalma kuva
Valma Luukka

Kiitos Heikki naisten arvon puolustamisesta. Tosin meidän suomalaisten ajatukset ovat pelkkää hyttysen ininää maailmassa. Historiaa lukiessamme voimme ihmetellä, miksi esimerkiksi kaikki noitina poltetut ovat olleet naisia, jopa sellaisia naisia, jotka ovat parantaneet sairauksia ja perustaneet hyväntekeväisyyslaitoksia ja - koteja.

Mitä Suomeen tulee, se on luokiteltu yhdeksi perheväkivallan keskeiseksi maaksi. Meillä on myös liikkeitä, joissa naiset ovat ikäänkuin synnnytyskoneita ilman omaa tahtoa. Työpaikoilla ei naisen mielipiteille anneta täälläkään aina painoa, eikä vieläkään ole tasapalkkausta esim. oppineisuuden perusteella. Jotkut eivät hyväksy naista papiksi, mutta kyllä perheitten yksinhuoltajiksi.

Voi olla, että monissa maissa päättäjät ovat ainakin olleet etupäässä miehiä, jotka eivät omaa altruisista vaan egoistisen ja materialistisen elämänkatsomuksen.

Jos ihminen on sisäistänyt Jeesuksen opit, hän ei voi nostaa kättä toista vastaan, olkoon hän kuka tai mikä tahansa. Häntä koskee vain rakkauden vaatimus. Jos hän tahtoo taivaaseen, häneltä edelytetään Jeesuksen oppien ja esimerkin seuraamista.

Käyttäjän janikorhonen kuva
Jani Korhonen

Muuten hyvä kirjoitus, mutta kitinä matematiikan "Nobelista" oli vähintäänkin kauneusvirhe. Naismatemaatikoita on ylipäätään paljon vähemmän kuin miesmatemaatikoita, joten on ihan luonnollista, että palkinto menee useimmiten miehille. Lisäksi uskon, että Fieldsin mitali jaetaan kyllä täysin objektiivisesti henkilön ansioihin matematiikan saralla perustuen. Kun naiset eivät ole tyhmempiä kuin miehet, niin siitä vain naismatemaatikot ylittämään miespuoleisten kollegoidensa saavutukset, niin kyllä alkaa Fieldsin mitaleja tipahdella.

Seija Suuronen Os Turunen

Kovastippa Janne H olit löytäny noita Raamatun paikkoja joihin miehet aina vetoaa kun haluavat alistaa naista, mutta kuinka moni mies lukee nämä kohat joissa sanotaan kuinka miesten tulee rakastaa ja kohdella vaimojaan: Ef. 5:25
Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
Ef. 5:29
Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,

Ruhtinatar Ayla

No mutta, jotenkinhan se seksuaalinen turhautuneisuuden tunne on purettava. Mikä helpompi kohde kuin sen seksuaalisuuden tarpeen herättäjä. Psykologisesti ajatellen, vihan herättää tunne siitä, että on niin pirun avuton, että tarvii naista naidakseen ja kun ei voi mitään himoilleen ja se s*****a kun ei olekaan kontrolloitavissa, niin mitäs jos vähän hakkais, potkis, vois vaik raiskata, tai jopa polttaa, niin siitäs saa. Mitäs tuli mun himot herätteleen. Jotenkinhan se huora on kuriin saatava ja jos ei muuten niin lyömällä maan rakoon.

Toimituksen poiminnat